piątek, 13 stycznia 2012

Odkryte ramiona

Bluzki z wycięciem na ramiona lub wiązane na szyi (jak wprost z wybiegu Elie Saab) będą jak najbardziej mile widziane w sezonie wiosna 2012 – zapowiadają styliści. Do tego coś błyszczącego lub wyrazisty kolor i już możemy cieszyć się niezwykle modnym wyglądem! A co w tym temacie można zrobić na Stardoll?

Edit: Od wczoraj wieczora nie było widać obrazka ;c Zrobiłam na nowo mam nadzieję, że o niczym nie zapomniałam.


Zestaw I - Gold Embroidered Blush Skirt (RIO), Mustard Vest (Stardoll), Strappy Bubble Dress (Voile), Grand Gold Filigree Necklace (RIO), Gold Filigree Necklace (RIO), Dual Belt (Bizou), Cream Ribcage Platforms (Windows On The World).
Zestaw II – Hot Buys Fabric Bunny Ears (Bizou), Golden Head Brancelet (Archive), Topaz Embellished Fish Necklace (Folk), Gold Embroidered Blush Top (RIO), Belt (Film Theory), Ruffled Pocket Pants (Bizou), Layered Sequin Clutch (Young Hollywood), Black Pleather Platforms (Archive).

Szczerze piszcie co myślicie. Jedna wylosowana osoba spośród komentujących otrzyma 100sd. Kto to taki dowiecie się w następny piątek w moim poście ze stylizacją.

AD88

21 komentarzy:

  1. wow, 100sd, się szarpnęłaś :O Swoją drogą, stylizacja genialna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze ? :D
    To ta stylizacja jest taka śliczna i piękna.
    Ale coś mi nie pasuje w tej stylizacji i to są te buty na ciężkim obcasie. Mogłaś dać jakieś buty w kolorze tej boskiej bluzki i będzie cool :3

    Ale i tak śliczna jest :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie osobiście bardziej odpowiada pierwszy zestaw (ten na manekinie). Jest w nim coś, co bardzo przyciąga wzrok i uwagę. Jest niby prosty i zupełnie zwyczajny, ale ten wzór i żółta kamizelka idealnie dopełniają całość.
    Drugi strój także jest ciekawy, ale mnie nie przekonuje za bardzo. To dlatego, ze wole trochę żywsze kolory. Niby bluzka jest taka super (owszem jest całkiem ładna), ale mi się najbardziej podoba naszyjnik i uszy królika. ♥
    ~olga03

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi podobają się bardzo obie stylizacje , ale ta druga uważam że jest ładniejsza . Czekam na kolejne stylizacje równie piękne ;)
    modelka-lili ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. obydwie stylizacje są ładne. idealnie dobrane kolory i dodatki. naszyjnik rybka boski tak samo jak ta opaska:d

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardziej podoba mi się ta 2. Jest przeurocza. :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmmm..
    Mnie też podoba się bardzie pierwszy zestaw. Po pierwsze dlatego, że jest realny (przynajmniej dla mnie), a po drugie dlatego, że jest taka delikatniejsza. Dziewczęca, no i bardziej wiosenna ;)
    Biżu swoją drogą jest nadzwyczaj ciekawa i nietuzinkowa. Chyba jej poszukam.

    OdpowiedzUsuń
  8. widać, ze masz gust, stylizacje są śliczne x3
    tajnie_tajna

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna stylizacja Karolino :))) Podziwiam !

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne Osobiście podoba mi się 2 zestaw ; ]

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowicie podoba mi się stylizacja na dollce, ale uważam, iż bluzka jest troszkę neutralna i 'ginie' w stylizacji. Natomiast stylizacje na manekinie psuję odrobinę ta musztardowa kamizelka. Sądzę, że bez niej było by lepiej. Pozdrawiam, RudyRuby ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, świetne stylizacje. Podoba mi się ten blog :)
    100 sd? Wow :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi, Osobiście podoba się stylizacja na manekinie, ponieważ lubię sukienki, i te kolorki. Druga stylizacja jest również ładna lecz butki mi co s nie pasują (i tak mi się podoba). Gratuluję pomysłowości!

    Pozdrawiam, 88marionetka88

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacja na manekinie robi wrażenie przez tę spódnicę przede wszystkim! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Obydwie stylizacje są ładne, ale bardziej podoba mi się ta na manekinie. Ma w sobie to coś ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Stylizacja na manekina jest cudna ! Tak samo jak strój twojej dolki ;** daja 100.100 albo i wiecej :D pozdrawiam klaudialigenza na stardoll :D

    OdpowiedzUsuń
  17. łaał..xd
    100sd za komentarz to normalnie marzenie każdej stardollowiczki.
    Co do stylizacji są bardzo oryginalne i podoba mi się bardzeij ta na manekinie.

    Pozdrawiam rodzyneq

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta na manekinie jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo mi się podoba, śliczna jest ;]

    OdpowiedzUsuń